Prodejce 4Home.cz – zkušenosti a recenze

Vybavení domácností a nabízení zahradního nábytku. To jsou hlavní cíle společnosti 4home. Ta funguje od roku 2004. Již téměř 20 let se tak snaží najít pro své zákazníky praktické a originální produkty pro dům, byt i zahradu.

Zboží je rozděleno do různých kategorií

Na e-shopu najdete více než 20 tisíc různých doplňků, dekorací či nábytku. Zboží si lze vyzvednout na více než 19 tisících výdejních místech po celé České republice. Doprava je zajišťována pěti různými přepravci. Dle zkušeností zákazníků je poměrně rychlá. 4Home hrdě hlásí, že své zboží expeduje nejpozději do 2. dne od objednání. To je zajištěno především obrovským skladem, ve kterém se nachází více než 99 % z celkového zboží.

Přeprava nadrozměrných balíků, osobní odběr i několik dopravních společností

Osobní odběr je možný v Hradci Králové, za poplatek pak na pobočkách některých přepravců. 4home zajistí i přepravu nadrozměrných zásilek. A to prostřednictvím přepravce Toptrans či díky speciální přepravě. Zásilky, které nejsou nadrozměrné, je možné přepravit 4 různými dopravními společnostmi. Záleží na zákazníkovi, kterou z nich si vybere. Při nákupech nad 1 500 Kč zákazník za zajištění dopravy na zadanou adresu neplatí ani korunu

Ve chvíli, kdy není všechno zboží na skladě, zákazníkovi je zasílána pouze část zásilky. To může být velmi výhodné. Zboží na skladě je okamžitě vyexpedováno a zákazník na něj nemusí čekat. O opožděném dodání zbylého zboží je klient opět informován emailem.

Reklamace i vrácení podléhají standardním pravidlům

Zboží je možné do 2 let od převzetí reklamovat. Příslušný formulář je zasílán spolu s poškozeným zbožím na adresu reklamace. Informovat se o průběhu reklamace můžete i na konkrétním emailu, který je pro tyto účely vytvořen.  Reklamace je vyřízena co nejrychleji. Nejpozději však do 30 dnů tak, jak udává zákon. Do 14 dnů od převzetí zboží má zákazník právo neporušené zboží vrátit bez udání důvodu.

Recenze zákazníků jsou velmi pozitivní

Zákazníci jsou s e-shopem velmi spokojeni. A to více než 80 % z hodnotitelů. Klienti kladně hodnotí především dodržování termínů dodání. Občas se objeví negativní reakce na zabalení zboží či jeho pozdější dopravu. Ke komunikaci lze využít zákaznické centrum, které obsluhují zkušené operátorky. Zboží je nejjednodušší objednat přes e-shop. Variantou je ale i emailová objednávka. Ta je vyřizována v pracovních dnech od 8 do 18 hodin.

E-shop nabízí možnost zrušení objednávky nebo změnu její sestavy. A to do chvíle, než je objednávka předána na expediční oddělení. Pokud provedete objednávku na e-shopu, prostřednictvím emailu jste informováni prakticky o každém kroku, který se s vaší zásilkou děje.

Sbíráním Pohoďáčků zákazníci získávají slevy

4Home disponuje vlastním věrnostním programem. Ten nese název Pohoďáčci. Věrnostní program pravidelné zákazníky odměňuje nejenom za nákupy, ale také za recenze zakoupených produktů či účastnění se různých akcí a soutěží. Body, takzvané Pohoďáčky, lze získávat také za nákup. Nasbíraní Pohoďáčci se následně dají uplatnit nejenom ve formě slev, ale také dárků.

Po registraci na internetu budete mít okamžitý přehled o tom, kolik bodů máte nasbíraných. Registrace vám také usnadní vyplňování údajů při jednotlivých nákupech. Slevový kód lze získat při odebírání newsletterů. Často je právě prostřednictvím emailu odběratelům zasílána různá sleva.

Kromě pozitivních recenzí od samotných zákazníků, získal e-shop 4home také několik ocenění. V roce 2014 to bylo například umístění v soutěži SHOP ROKU 2014. V této soutěži e-shop vybojoval Cenu kvality – bytové doplňky a design.